mandag den 24. februar 2014

På arbejde igen


Har haft en hjemmearbejdsdag. Det kræver selvdisciplin at sidde indenfor og se på det flotte forårsvejr.


Indimellem har jeg kigget på vindueskammen, hvor mine nysåede potter står. Det føles som et lille mirakel, når man får øje på den første spire. 


Jeg såede cosmos lørdag formiddag. Miraklet er sket på 48 timer.

I eftermiddags var jeg forbi min lokale blomsterpusher. Jeg kom hjem med de her to buksbom. De var ret billige, så jeg håber ikke, at de er inficerede.


Jeg har tænkt mig at have dem i krukker. Er der nogen der ved, hvor lang tid der går før de viser tegn på sygdom, hvis de var syge?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej
Tak fordi du vil kigge med i Blomsterland. Læg endelig en besked. Jeg bliver altid glad for at høre fra dig. Jeg læser alle kommentarer og er glad for, at du har givet dig tid til det. Jeg har valgt ikke at kommentere på min egen blog med mindre, der bliver spurgt til noget specifikt. I stedet vil jeg bruge tiden på at glæde andre bloggere ved at kommentere deres indlæg.
Håber du kunne lide det, du har set ;-)