lørdag den 1. marts 2014

Så er det forår


Så kom foråret både temperaturmæssigt og på kaldenderen. Idag har det dog været mest overskygget.
Den naturlige fugt i vejret giver planterne en friskhed, der er meget charmerende.


Her er lupinerne, der er godt på vej. De blev plantet sidste år, og jeg er meget spændt på at se, hvordan de kommer til at fungere i vores have.


 Jeg følger roserne meget tæt.  Her er Santana, der er skyder på levet løs. Hvis vejret holdet, så er det planen, at de store klatreroser skal trimmes om to ugers tid. Jeg venter lidt endnu med de andre roser.
Til sidst et billede af mine akelejer. Det er vildt at tænke på, at i løbet af kort tid kommer de her små søde blade til at dominere det meste af haven.

4 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine forårsbilleder, herligt at se alt det grønne er på vej frem.
    Mange hilsner
    Anna og Vibeke

    SvarSlet
  2. Tak, ja det er meget godt at havesæsonen er gået i gang så tidligt i år.

    SvarSlet
  3. Skønne forårsbilleder, du viser :-)

    SvarSlet
  4. Tak, det er en dejlig tid vi går i møde :)

    SvarSlet

Hej
Tak fordi du vil kigge med i Blomsterland. Læg endelig en besked. Jeg bliver altid glad for at høre fra dig. Jeg læser alle kommentarer og er glad for, at du har givet dig tid til det. Jeg har valgt ikke at kommentere på min egen blog med mindre, der bliver spurgt til noget specifikt. I stedet vil jeg bruge tiden på at glæde andre bloggere ved at kommentere deres indlæg.
Håber du kunne lide det, du har set ;-)