mandag den 31. marts 2014

Solrig søndag

En herlig søndag med masser af sol og haveglæder. Der blev arbejdet lidt i haven, men det gik lige så meget tid med at betragte blomsterne, træerne og i det hele taget naturen.



Solen varmede dejligt og gav kraft til alt det grønne. Vorteroden har dannet et fint gult tæppe i baghaven.


Det er et vidunderligt syn, der møder en, når man kigger ud over området, som ikke kan gengives på billeder.



 Så er der igen krafter til at klare ugens hverdage.

Ha' en god mandag



4 kommentarer:

  1. Fantastisk baghave I har - det må være skønt.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er et dejlig fristed, hvor vi hurtigt kan komme tæt på naturen ;-)

      Slet
  2. Hej Laleh

    De lyder til at have været en super søndag:)

    En dejlig aften til dig herfra

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der skal bare lidt sol og varme til så er jeg glad ;-)

      Slet

Hej
Tak fordi du vil kigge med i Blomsterland. Læg endelig en besked. Jeg bliver altid glad for at høre fra dig. Jeg læser alle kommentarer og er glad for, at du har givet dig tid til det. Jeg har valgt ikke at kommentere på min egen blog med mindre, der bliver spurgt til noget specifikt. I stedet vil jeg bruge tiden på at glæde andre bloggere ved at kommentere deres indlæg.
Håber du kunne lide det, du har set ;-)