torsdag den 13. marts 2014

Morgenkulde


Der er store svingninger i vejret lige for tiden.  De seneste dage har jeg fjernet is fra bilen om morgenen, men om eftermiddagen på vej hjem har jeg nydt solens stråler og gået med åben jakke.


Nogen vil sige, at det jo er typisk forår. Man kan også se på de planter, der er fremme lige nu, at de er skabt til temperatursvingningerne.



Jeg tog en tur ud i haven i morges. Jeg synes, det er så fascinerende at se de krystaller, der dannes på planterne.







I vindueskammen vokser planterne hurtigt. Her er det en af georginerne, der har vist sig.

9 kommentarer:

  1. Hej Laleh

    Supergode billeder af morgenens rimfrost - Og ja bliver det ikke værre så er skaderne til at overse:)

    Ha en dejlig aften

    SvarSlet
  2. Rimfrost er smukt, og planterne der er oppe nu kan jo sagtens tåle det. Jeg har afiset ruderne kl 24 om aftenen inden jeg skulle hjem fra arbejde i denne uge, det er godt nok længe siden jeg har gjort det. Når jeg er kommet hjem har jeg tændt bloklys i drivhuset, det luner og ser helt magisk ud :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anette
      Jeg kan lige se det for mig, levende lys der ses gennem vinduer med rimfrost, meget indbydende

      Slet
  3. Hej Karsten
    Jeg tog en runde i haven her til eftermiddag, og der ser ud til at både roser og hortensiaer klarer nattefrosten fint. Så jeg er glad ;-)

    SvarSlet
  4. Så dejlige rimfrost billeder! Nogle morgener har der også været isroser på bilen her, har dog ikke foreviget det;-)

    SvarSlet
  5. Smukke billeder, men bliver det godt at slippe for frosten!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tina
      Ja, det vil jeg give dig ret i. I dag var det ikke så slemt her hos os.
      God weekend

      Slet
  6. Hej Laleh
    Nu er det i stedet blæsten der plager os, men vi må tage det som det kommer :)
    Smukke billeder af frosten

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisbeth
      Ja, det er ikke særligt behageligt at være ude i. Mon ikke der vil komme bedre tider ;-)

      Slet

Hej
Tak fordi du vil kigge med i Blomsterland. Læg endelig en besked. Jeg bliver altid glad for at høre fra dig. Jeg læser alle kommentarer og er glad for, at du har givet dig tid til det. Jeg har valgt ikke at kommentere på min egen blog med mindre, der bliver spurgt til noget specifikt. I stedet vil jeg bruge tiden på at glæde andre bloggere ved at kommentere deres indlæg.
Håber du kunne lide det, du har set ;-)