lørdag den 26. april 2014

Akelejefrøstjerne og Lyngfloks


Så er det weekend igen. Der har ikke været meget tid til havevandring i løbet af ugen. 
Derfor er det et dejligt gensyn. Her er rigtig meget, der har forandret sig og vokset til. 

                   

Lyngfloks er en dejlig stenbedsplante, der snart danner et fint violet tæppe.

Akelejefrøstjerne er en skøn staude med smukt løv. 

Knopperne er ved at svulme op og viser deres farve. 



Om ikke så længe får den fantastiske pomponlignende blomster i svagt rosa farver.


Ha' en dejlig solrig lørdag.

2 kommentarer:

  1. Helt tilfældigt kom jeg ind på din blog,som jeg glæder mig til at fordybe mig i.En kort gennemgang af dine seneste indlæg indeholder meget smukke fotos af spændende planter.Jeg har også akelejefrøstjerne,men den er ikke så langt fremme som din.
    God lørdag til dig!

    SvarSlet
  2. Ja der er sket meget den sidste uge i haven. Jeg må lige se til mine akelejefrøstjerner, gad vide om de også står i knop :-)

    SvarSlet

Hej
Tak fordi du vil kigge med i Blomsterland. Læg endelig en besked. Jeg bliver altid glad for at høre fra dig. Jeg læser alle kommentarer og er glad for, at du har givet dig tid til det. Jeg har valgt ikke at kommentere på min egen blog med mindre, der bliver spurgt til noget specifikt. I stedet vil jeg bruge tiden på at glæde andre bloggere ved at kommentere deres indlæg.
Håber du kunne lide det, du har set ;-)