fredag den 4. april 2014

Fridag i haven


Billederne her er fra igår, hvor solen skinnede så dejligt. Og nu har solen fået så meget magt, at det er behagelig at være ude i haven og arbejde. 


Der er meget godt, for der er mange opgaver, der skal gøres i haven. Græsset skal slås for første gang i år. Haven skal gødes, og nogle af stauderne skal deles.

Her er en af de tidlige tulipaner, der kommer med to knopper.


En nedfalden mandelblomst. Der er lige før jeg bedre kan se blomsten, når den er på jorden, for træet er blevet ret stor.


 Narcisserne er utrolig smukke, når man ser dem i øjet.


Idag har jeg så fri og skal være i haven det meste af dagen. 


 Ha' en dejlig weekend


8 kommentarer:

  1. skønne og dejlige billeder - var også en tur i haven igår :-) dejligt at solen får mere magt man kan tydeligt se hvordan alle de små spirer strækker deres lille spinkle krop efter lyset og varmen.
    Tak for kigget god weekend til dig også.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej pia
      I går var en dejlig dag . Jeg var ude det meste af eftermiddagen. I dag var det faktisk ret kold, men der var opgave, som skulle ordnes inden weekenden. Så det blev til 5 timer ude i den friske luft :-)

      Slet
  2. Det giver så meget mere energi, når solen kommer frem - og vi kan komme ud og rode i jorden.... Herligt..!!!
    God weekend til dig...
    Knus Susanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var så dejligt at mærke solen igen. Og jeg fik rodet en hel del i jorden ;-)

      Slet
  3. hej Laleh

    Ja, jeg har også lige slået græsset det var igår - idag måtte jeg lige have lidt mere tøj på, vinden er kold!
    Men sol fik vi da heldigvis - så bliver man da glad!

    Ha en dejlig weekend du med

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker farven af nyslået græs. Det giver en dejlig ro i haven. Ja, i dag blæste det en hel del her, og det var kold. Men jeg fik ordnet en hel del alligevel ;-)

      Slet
  4. Åhh... de smukke blomster på dit mandeltræ er da ved fuldstændig at tage luften fra mig :D
    Sikke en smuksak ;o)
    Og så gavmild din tulipan er :)
    Også smuk lørdag til dig ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Annie
      Jeg er også meget glad for mandelblomsterne. Det er en smuk tid, vi går i møde ;-)

      Slet

Hej
Tak fordi du vil kigge med i Blomsterland. Læg endelig en besked. Jeg bliver altid glad for at høre fra dig. Jeg læser alle kommentarer og er glad for, at du har givet dig tid til det. Jeg har valgt ikke at kommentere på min egen blog med mindre, der bliver spurgt til noget specifikt. I stedet vil jeg bruge tiden på at glæde andre bloggere ved at kommentere deres indlæg.
Håber du kunne lide det, du har set ;-)