søndag den 13. april 2014

Prydpære i blomst

Nu skal I bare se. Prydpæren er i blomst, og den viser de flotteste hvide blomster i hobetal. Er den  ikke bare skøn? 




Jeg tror ikke, at den har blomstret sidste år. For jeg kan ikke mindes at have set disse smukke blomster, der ligeledes spreder en mild fin duft, før.


Det er altid dejligt med blomster, som man ikke havde forventet.
Nu er weekenden slut, men jeg er så heldig, at ferien begynder, og forhåbentlig bliver der plads til masser af havenørderi.
Ha' en dejlig uge.

12 kommentarer:

  1. Hej Laleh

    Det er da egentlig en flot blomst!
    Kan rigtig godt lide dens røde pollen:)

    Ha en dejlig dag

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, jeg er meget positiv overrasket ;-)

      Slet
  2. Og sikke de blomster, dejlig overraskelse og lige til at "spise", de er smukke, har de duft?
    Rigtig god ferie med dine nørderier:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anette
      De har en mild, men dejlig duft ;-)

      Slet
  3. Jo den er meget smuk.
    God påskeferie :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, håber på lidt bedre vejr ;-)

      Slet
  4. Neej hvor er den dog smuk, og dejligt med uventede blomster. Ønsker dig en rigtig god påske med masser af havenørderi :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anette
      Det er en dejlig tid med masser af blomsterglæder.
      Ha' en dejlig dag.

      Slet
  5. Nu glæder jeg mig endnu mere til at se om min også kommer i blomst. Min nordens oliven er nemlig bleve flyttet efter at hve mistrivedes sidste år. Din er meget flot og du forstå at vise de på de smukke fotos. Dejligt - tak fo det

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Eva
      Jeg glæder mig til at se billeder fra din nordens oliven ;-)

      Slet
  6. Hej Laleh.Smukke billeder du viser af nordens oliven...............viser faktisk også en gren fra min i mit nye indlæg.Min står i en stor krukke.........og er også ved at blomstre.
    Rigtig god aften Jette (mit lille gods)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jette
      Min står også i en stor krukke. Jeg vil straks kigge forbi dit indlæg ;-)

      Slet

Hej
Tak fordi du vil kigge med i Blomsterland. Læg endelig en besked. Jeg bliver altid glad for at høre fra dig. Jeg læser alle kommentarer og er glad for, at du har givet dig tid til det. Jeg har valgt ikke at kommentere på min egen blog med mindre, der bliver spurgt til noget specifikt. I stedet vil jeg bruge tiden på at glæde andre bloggere ved at kommentere deres indlæg.
Håber du kunne lide det, du har set ;-)