søndag den 20. april 2014

Velkommen til Geranium Phaeum 'Samobor'

En af mine favoritgeranier er begyndt at blomstre. Der findes rigtig mange forskellige geranier, og mange af dem er skønne.  De fleste geranier er ret modstandsdygtige og er ikke særlig krævende.


Phaeum 'Samobor' er en tidlig sort. Ud over en skøn blomst har den også meget dekorative grønne blade, som er pyntet med chokoladebrun farve. Bladene har set flotte ud længe, og jeg har vist dem før.



Geranium phaeum 'Samobor' er ny i haven, og den lever virkelig op til mine forventninger. Sidste efterår plantede jeg to andre Phaeum, som blomstrer på et senere tidspunkt.



Det har været en skøn aften. Håber I har alle nydt det.

2 kommentarer:

  1. Hej Laleh

    Din have ser da bare godt ud der i aftenens sidste stråler...
    Det har da bare været en fantastisk påske!

    En dejlig ny uge til dig:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det har været en rigtig god haveferie.Det er så dejligt med de lyse aftener ;-)

      Slet

Hej
Tak fordi du vil kigge med i Blomsterland. Læg endelig en besked. Jeg bliver altid glad for at høre fra dig. Jeg læser alle kommentarer og er glad for, at du har givet dig tid til det. Jeg har valgt ikke at kommentere på min egen blog med mindre, der bliver spurgt til noget specifikt. I stedet vil jeg bruge tiden på at glæde andre bloggere ved at kommentere deres indlæg.
Håber du kunne lide det, du har set ;-)