onsdag den 9. april 2014

Klædt i lilla....


8 kommentarer:

  1. Gode billeder med flotte farver :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, lilla er bare en fantastisk farve.

      Slet
  2. Ja, jeg bliver så glad, når jeg ser alle de skønne blomster i lilla.

    SvarSlet
  3. Du tager altså nogle flotte billeder Laleh...... Skønne billeder....

    SvarSlet
    Svar
    1. Alletiders at du kunne lide dem ;-)

      Slet
  4. Så fine og dejlige forårsblomster. Elsker dem.

    SvarSlet
  5. Skønne forårsbilleder. Det er da lige til at blive i godt humør af :-)
    Knus Signe

    SvarSlet

Hej
Tak fordi du vil kigge med i Blomsterland. Læg endelig en besked. Jeg bliver altid glad for at høre fra dig. Jeg læser alle kommentarer og er glad for, at du har givet dig tid til det. Jeg har valgt ikke at kommentere på min egen blog med mindre, der bliver spurgt til noget specifikt. I stedet vil jeg bruge tiden på at glæde andre bloggere ved at kommentere deres indlæg.
Håber du kunne lide det, du har set ;-)