mandag den 21. april 2014

Håber I har haft en god påske

For det har jeg i hvert fald haft. Jeg kommer til at savne min morgentur i haven, hvor planterne er friske og supersprøde - hvor der er ro, og fuglene synger. Jeg vil savne samvær med familien og legende, leende børn.


 
Jeg vil savne tulipanerne i alle farver og former, både i regn og i sol. 


Jeg vil savne dem enkelvist, men ikke mindst i selskab med de andre dejlige forårsvækster.

                 

Jeg vil savne de enkle.

 

Jeg vil savne helheden.




 Men jeg vil glæde mig til de lyse aftener, der erstatter morgenturne.


 Jeg vil glæde mig over alt det, der venter.


10 kommentarer:

  1. Jeg og mine har haft en dejlig påske! Jeg vil savne nærværet - især med manden min - der har været tid til at se hinanden dybt i øjnene og til de dybe samtaler, balsam for sjælen! Vi må klart arbejde på at holde nærværet levende - også i hverdagen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Frede
      Uden tvivl er familien det vigtigste at pleje, og du har ret, man skal ikke glemme hinanden i hverdagen.
      Ha' en dejlig aften

      Slet
  2. Min påske har også været dejlig, tid til familie og venner og tid til haven og småprojekter -sådan skal en rigtig påskeferie efter min mening være. Din lyder også fin :) Ja, der er meget der venter men selvom hverdagen indfinder sig igen, så er der nok tid til en haverunde og lidt nussen derude ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ulla
      Dejligt at du har haft en god ferie. Det er altid dejligt at få styr på de småprojekter. Ja, mon ikke der bliver også tid til lidt nussen derude ;-)

      Ha' en dejlig aften

      Slet
  3. Hej Laleh

    Hver sæson har deres gode sider - og vi er godt vant. efter dette forår. Og mon ikke vi også får en kanonsommeer?

    Det satser vi på!

    Ha en dejlig dag

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karsten
      Det har virkelig været et super forår. Jeg har også fået en del inspiration fra alle jer bloggerer. Jeg har høje forvetninger til resten af sæsonen, og ja det bliver kanonsommer.
      Ha' en dejlig aften

      Slet
  4. Ja heldigvis har hver årstid sin charme.... ellers ville vi hverken glædes eller savne.... Så godt for det.... Jeg elsker foråret, når alt pipler op - men absolut også sommeren og de forhåbentlig lune aftner....

    God aften til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Susanne
      Ja, du har ret, årstidernes forskellighed er charmerende. Jeg er helt sikkert gladest for forår og sommeren ;-)

      Ha' en dejlig aften

      Slet
  5. Hvis du vågner ekstra tidligt en gang imellem på hverdage, kan du nok nå en hurtig morgentur :-) Det er den bedste tid på året nu, og man vil helst ikke gå glip af de magiske øjeblikke, hvor alt springer ud og blomstrer.
    Jo jeg har bestemt nydt påsken.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anette

      Jeg har prøvet et par gange at gå en "hurtig" morgentur lige før arbejde. Det er bare så skønt og magisk. Men tit ender det med, at jeg kommer alt for sent afsted;-)

      Ha' en dejlig aften

      Slet

Hej
Tak fordi du vil kigge med i Blomsterland. Læg endelig en besked. Jeg bliver altid glad for at høre fra dig. Jeg læser alle kommentarer og er glad for, at du har givet dig tid til det. Jeg har valgt ikke at kommentere på min egen blog med mindre, der bliver spurgt til noget specifikt. I stedet vil jeg bruge tiden på at glæde andre bloggere ved at kommentere deres indlæg.
Håber du kunne lide det, du har set ;-)