søndag den 27. april 2014

Guder og prinsesser på vej.

Gudeblomsten har haft det rigtig godt i år. Den er ikke en plante, der breder sig voldsomt. Men i år kommer den med mange stilke, og hver med mange knopper.


Dodecatheon meadia 
Her kan du se, hvordan den så ud for 4 dage siden. Det går virkelig stærkt.

Det går også meget stærkt for roserne.



Crown Princess Margareta står allerede med knopper.  Det er da virkeligt tidigt, ikke?

Crown Princess Margareta                 
Jeg slutter med et billede fra sidste år.  I må have en dejlig mandag.


6 kommentarer:

  1. Ja det er tidligt med kronprinsessen, vi er kun i april. Min gudeblomst har slet ikke sat knopper i år, jeg spejder, men kan ingenting få øje på. Håber det kommer.
    Din er meget smuk med alle de stilke.

    SvarSlet
  2. Sikke nogle smukke billeder! Min Margareta er slet ikke så langt, men den står også i halvskygge.

    SvarSlet
  3. Hvor er hun altså lækker og saftig hende kronprinsessen:-p har brugt en stund nu med at kigge på roser, og falder for først den ene også den anden!
    Men en dag opdagede jeg rette valg, har bestilt min nye klatre rose, og glæder mig usigeligt til at plante" ham" i det hul der er gravet(der skulle bores gennem den godt lagte belægning) og fyldt med rosen jord!
    Dejlige billeder Laleh, og tak for din deling!

    SvarSlet
  4. Hej Laleh
    Hvor ser din gudeblomst guddommelig ud, og roserne har super travlt i disse dage. Jeg så lige i vejrudsigten, at de snakker om nattefrost sidst på ugen, det kan de godt glemme alt om ;)

    SvarSlet
  5. Hej!
    Gudeblomst kender jeg ikke,men hvor er den smuk.Håber du viser os den i helt udfoldet stand.
    M.v.h.
    Lise

    SvarSlet
  6. Jeg kender heller ikke gudeblomsten - men hvor er den fin....
    - Og sikke en smuk roser - det er en skøn tid vi går imod...
    God aften til dig

    SvarSlet

Hej
Tak fordi du vil kigge med i Blomsterland. Læg endelig en besked. Jeg bliver altid glad for at høre fra dig. Jeg læser alle kommentarer og er glad for, at du har givet dig tid til det. Jeg har valgt ikke at kommentere på min egen blog med mindre, der bliver spurgt til noget specifikt. I stedet vil jeg bruge tiden på at glæde andre bloggere ved at kommentere deres indlæg.
Håber du kunne lide det, du har set ;-)