fredag den 11. april 2014

Romantiske hjerter

Jeg er så glad. Nu har denne skønhed været i vores have en uges tid, og den får smilet frem hos mig. Købte den på torvet i lørdags.



Det er snart en fast tradition at gå en runde på torvet om lørdagen. Det er tit, man kan få stauder til rimelige priser, men sjældent får man øje på planter som er rimeligt nye i handlen.



Jeg har ikke set løjtnantshjerte i den lyse rosaromantiske tone før. Forhandleren mente også, at den er en helt ny. Desværre vidste hun ikke, hvad den hedder. Nu må vi se, om den er ligeså god til at vokse i haven som dens hvide og lyserøde søstre.

Ha' en dejlig fredag


4 kommentarer:

  1. Hej Laleh
    Den kan jeg godt forstå, du faldt for, hvor den fin.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisbeth
      Den er i hvertfald intet fejlkøb ;-)

      Slet
  2. Sikke en flot farve, håber du måske finder ud af hvad den hedder.....
    God weekend til jer....

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Susanne
      Pyt med navnet, bare jeg kan lide den :-)

      Slet

Hej
Tak fordi du vil kigge med i Blomsterland. Læg endelig en besked. Jeg bliver altid glad for at høre fra dig. Jeg læser alle kommentarer og er glad for, at du har givet dig tid til det. Jeg har valgt ikke at kommentere på min egen blog med mindre, der bliver spurgt til noget specifikt. I stedet vil jeg bruge tiden på at glæde andre bloggere ved at kommentere deres indlæg.
Håber du kunne lide det, du har set ;-)