søndag den 13. april 2014

Busk-Hestekastanje

Kastanjebusken er endnu en plante under stor forvandling i disse dage.  Jeg har ikke direkte skrevet om den her på bloggen, men den har været statist i flere indslag.



Det skyldes at lige under den, er der flere af de tidlige forårsvækster, som krokus, anemoner og vilde tulipaner, der trives fortræffeligt.


Men nu vil den selv på banen og står lige nu på spring. Når den først har foldet sine smukke blade ud, danner den en fin paraply, og senere får den fine hvide blomster.


Det er en herlig tid, ikke ?

3 kommentarer:

  1. Yes, it's a wonderful time of year - new things happening every day! Delightful!
    Have a great week ahead!
    xo Ingrid

    SvarSlet
  2. Den ser bestemt spændende ud.

    SvarSlet
  3. Hej Laleh

    Synes nok jeg har set dens røde dækblade før hos dig - de er flotte!

    Og jo det er en fantastisk tid - også selvom vejret måske ikke var med os idag:)

    Ha en dejlig aften

    SvarSlet

Hej
Tak fordi du vil kigge med i Blomsterland. Læg endelig en besked. Jeg bliver altid glad for at høre fra dig. Jeg læser alle kommentarer og er glad for, at du har givet dig tid til det. Jeg har valgt ikke at kommentere på min egen blog med mindre, der bliver spurgt til noget specifikt. I stedet vil jeg bruge tiden på at glæde andre bloggere ved at kommentere deres indlæg.
Håber du kunne lide det, du har set ;-)