mandag den 28. april 2014

Skruptudse i haven

Det er så dejligt nu, hvor dagene er blevet længere og lysere.


Her er en samling af sprøde hvide tulipaner i morgenlyset.

Eftermiddagen gik med leg og lidt vanding af krukkerne. Det kan mærkes, at dagene er blevet varmere, og der skal mere vand til haven. Det er godt vi har en stor vandtank.



Min datter fandt den her lille skruptudse. Den gemte sig under de potter, som hun skal tage med på plantemarkedet. Den er nok god til at fange sneglene. 



 Prærieliljene vokser meget hurtigt nu.










Vi har denne slyngplante, der dækker vores hegn. Jeg kan ikke huske, hvad den hedder. Men den er rigtig fin nu med kirsebærfarvede klokker. Den er også klatret op ad Ginkgo Biloba træet. Hvilket indtil videre er meget smukt. 


 Endnu et blomstrende træ/busk, der vokser ved hegnet, som jeg ikke kender navnet på.

Mon ikke klematis montana springer ud denne weekend.

Tulipanerne er stadig smukke, og der bliver ved med at komme nye til.






Til sidst samme billede som jeg startede med, nu bare i aftenens sidste solstråler.
                               




 Ha' en dejlig tirsdag



5 kommentarer:

  1. Hvor ser det skønt og frodigt ud hos dig! Dejligt med de mange tulipaner.

    SvarSlet
  2. Hvor er dine tulipaner dog smukke.
    Her varer det hvis ikke længe før vore tulipaner synger på sidste vers. De er hel sprunget ud.
    Tak for kigget.
    Tak også en dejlig tirsdag aften til dig.

    SvarSlet
  3. Montana har jeg også... Den er jeg mega vild med. ... Elsker den sarte lyserøde...
    Den er sjov , den stribede tulipan.....
    God aften til dig

    SvarSlet
  4. Så fine tulipaner, sjovt som lyset kan få det samme motiv, til at ændre karakter.

    SvarSlet
  5. det ser rigtigt dejligt ud :) sikken en dejlig have, med massere af hygge i og dejlig aftensol. og skrubtudsen den er da dejlig :)
    KH
    Marianne

    SvarSlet

Hej
Tak fordi du vil kigge med i Blomsterland. Læg endelig en besked. Jeg bliver altid glad for at høre fra dig. Jeg læser alle kommentarer og er glad for, at du har givet dig tid til det. Jeg har valgt ikke at kommentere på min egen blog med mindre, der bliver spurgt til noget specifikt. I stedet vil jeg bruge tiden på at glæde andre bloggere ved at kommentere deres indlæg.
Håber du kunne lide det, du har set ;-)