fredag den 11. april 2014

Sol og humlebier

 Så blev det endelig weekend, og det startede rigtig godt med masser af sol og varme.



Jeg har ikke rigtig haft mulighed for at komme ud i haven i løbet af ugen. Derfor var haven fuld af overraskelser. Tænk, at der kan ske så meget på knap en uge.



En af de dejlige overraskelser var denne Pieris, der har fået talrige små hvide blomster. Foruden blomsterne er den også begyndt at vise sine smukke skud. Det er et fantastisk syn.



  
Den tiltrækker også de flittige humlebier, som ikke er lette at få øje på. Men man er ikke i tvivl om, at de er der, når man kan høre deres summende koncert.

              


 Håber på at det dejlige havevejr vil fortsætte hele ugen.

6 kommentarer:

  1. Hej Laleh

    Jamen det er da en fantastiskt og spektakulært skue - når din Pieris har både blomster og de markante nye skud samtidigt.

    Ja, er mange der håber på supervejr i påskeugen, og vi er optimister:)

    En dejlig dag til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karsten
      Pieris er et af de træer i haven, som jeg er meget glad for.
      Håber også at det bliver dejlig vejr i påsken.
      God lørdag herfra

      Slet
  2. Hej Laleh
    Hvor er det dog fantastisk flot. Hvor de stortrives!
    Jeg er meget imponeret over denne frodighed!
    God Weekend!
    Kærlig Hilsen
    JetteMajken

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej JetteMajken
      Det er så dejligt nu, hvor haven bliver grønnere og frodigere for hver dag, der går.
      Håber at vi får en fin havesæson ;-)

      Slet
  3. Hold da op hvor er den flot. Jeg er overrasket over alle de blomster der er nu... men det er jo nok for at vi ikke selv har sådan et flor i vores have.
    Rigtig god weekend
    Knus Susan

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Susan
      Ja, den har været glad for den milde vinter. Jeg kan ikke huske, at den har haft så mange blomster tidligere.
      God weekend til dig også

      Slet

Hej
Tak fordi du vil kigge med i Blomsterland. Læg endelig en besked. Jeg bliver altid glad for at høre fra dig. Jeg læser alle kommentarer og er glad for, at du har givet dig tid til det. Jeg har valgt ikke at kommentere på min egen blog med mindre, der bliver spurgt til noget specifikt. I stedet vil jeg bruge tiden på at glæde andre bloggere ved at kommentere deres indlæg.
Håber du kunne lide det, du har set ;-)