onsdag den 23. april 2014

Havens narcisser


8 kommentarer:

  1. Sikke en masse forskellige narcisser! Smukt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Susanne
      Ja, det er sjovt at se dem samlet ;-)

      Slet
  2. Smukke - du har mange forskellige.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisbeth
      Jeg kan rigtig godt lide narcisser. Jeg blev overrasket over at se, at der var så mange forskellige ;-)

      Slet
  3. Hej Laleh.Skøn collage af alle de smukke narcisser............dem kan vi slet ikke undvære.
    God dag Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jette
      Nej, jeg synes også, at de er uundværlige ;-)

      Slet
  4. Sikke en samling .... de er flotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Susanne
      Tak, den fyldte narcis, du viser i dag er også skøn ;-)

      Slet

Hej
Tak fordi du vil kigge med i Blomsterland. Læg endelig en besked. Jeg bliver altid glad for at høre fra dig. Jeg læser alle kommentarer og er glad for, at du har givet dig tid til det. Jeg har valgt ikke at kommentere på min egen blog med mindre, der bliver spurgt til noget specifikt. I stedet vil jeg bruge tiden på at glæde andre bloggere ved at kommentere deres indlæg.
Håber du kunne lide det, du har set ;-)